Ett nytt Renoveringsprojekt!!!

image7


Titta så kul!!! Jag var hemma hos en kompis och jag frågade om de hade kastat deras yngsta dotters dockskåp,för jag såg inte till det,jag hade tänkt att erbjuda min hjälp som dekoratör där,för jag visste det va på väg att bli aningen sjaskigt..Men dottern hade använt dockskåpet som en stege för att nå nånting,och det hade brakat ihop,och nu låg det i garaget.Jag fick det,och de sa att "du får göra vad du vill med det"..
Skitkul jue!!!
Så nu har jag plockat isär det,skrapat bort klistermärken och grundat över klottret lite.det har fått nya golv.Köksgolvet blev svart och vitrutigt(golvet hade redan rutor,så de var bara att måla vartannan ruta svart,och sen lackade jag det,så de blev blankt och fint..)badrumsgolvet blev blått,och resten av golven fick självhäftande "fuskparkett".. Tapeter ska upp och så småningom gardiner oxå tänkte jag..resultat kommer här senare.. =) 

Kommentarer
Postat av: Birgitta Karlsson

Hej
Ja, sämre kan det ju knappast bli, eller hur ;)
Håller utkik efter nästa bild!
Ha det bra
Birgitta

2007-06-27 @ 13:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0