Taket måste väl ha takpannor?

image8


Här har vi mitt röriga köksbord,där jag sitter mest och pysslar..naturligtvis ska Elvis(katten) va me och inspektera oxå.. =)
Jag ville göra takplattor så att taket såg lite roligare ut.Jag provade me att skära ut i lite balsaträ,och det gick ju bra tycker jag. 1 meter balsaträ,1mm tjockt kostade 17 kronor på leksaksaffären.inte så farligt.Men det jag hade räckte ju inte till hela taket,så jag får åka in till stan och köpa lite mer.. =)
Sen kom jag på att det nog skulle vara fint med blomlådor utanför fönstren.men jag vet inte riktigt hur jag ska göra dem på för sett.. Funderar lite.Är det nån som har nåt tips att komma med???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0