Uppfräschning av Mini-byrå..

image5


Jahapp,så såg den ut när jag köpte den.En minibyrå..Cirka 15-20 cm hög,och med små lådor där man kan förvara smågrejer i tänkte jag.Hittade den på Loppis,tänkte den kunde komma till användning.
Men jag gillade inte det Marina motivet,så jag hade ideér på att göra nåt med den redan då.
Sen en dag satte kreativiteten in..Jag målade den gammelrosa med hobbyfärg och testade att göra sånt härna "decoupage" på den..gick väl rätt så bra.lite skrynklor blev det väl..men men det duger nog bra så här..Eller kanske kommer jag på en bättre idé någon annan dag?..Nåja då är det väl bara att slipa ned och börja om.. =)
Så här blev iaf det färdiga resultatet:


image4

Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggt =) Jag tror det är svårt att komma ifrån "skrynklorna" helt och hållet. Men det har ju sin charm...

2007-07-12 @ 13:01:48
URL: http://surfinbabe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0