Alltid massa saker på gång.. !! =)

Ja ,alltid är det nånting på gång här!!!Jag har en väldig massa tankar i huvet hela tiden om saker som jag vill göra i miniatyrformat..Min familj och vänner tycker fortfarande att jag är rätt störd med mina dockhusprojekt,men sen när jag väl visar upp nåt som jag gjort så blir det alldeles jätteglada,och ska skratta,titta och kommentera!!! Jag kan bara säga att denna hobby borde spridas till flera!!!!Det finns så mkt man kan göra!!!! Jag vill iaf tacka  www.miniatyrer.com som jag är väldigt glad att jag hittade till och jag har fått så mkt inspiration därifrån!!!Speciellt Birgitta K,som byggt ett garage med en Volvo Amazon i.Det gillade jag skarpt!!!! =) Letar efter en Amazon skala 1:18 eller nåt liknande,som jag kan banka till å göra till min egna.. =) Men här är det senaste jag fått till..I brist på ett riktigt dockskåp har jag inrett ett par tittskåp..som i detta fall kommit från IKEA..Men jag tycker de är rätt så små,det får inte plats mycket alls i de små..men,men bättre än inget..Det är iallafall en start!!!   =)


image21

Här försökte jag pula in ett 70tals kök i ett litet IKEA tiittskåpslåda..Men upptäckte att det inte skulle få plats allt det jag tänkt att ha där i,så jag håller på å sågar till en annan låda i lagom storlek!!!   =)



image23



Sådär ja..nu kom början till mitt 50tals rum in å..Tapeten hittade jag bland Panduros sortiment av Scrapbookingpaper..Möblerna är väl från Lundby eller liknande.Men rummet blir nog alldeles för litet..men det är en bra början!!Skulle vara snyggt med en stringhylla där på väggen!!! =)


image24

Det där är början till mitt mysrum.. =) Möblerna är köpta på Indiska och ommålade till svart och guld vilket jag tyckte var finare och oxå roligare att måla!!.Men dessa skåp är så små,så får tänka ut nåt annat att göra av dem..Men det är en början iaf!! Tapeterna hittade jag på Rusta,tyckte de passade bra i det lilla formatet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0